وبسایت خبری
امروز: یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸
به مناسبت رو جهانی عکاسی؛
مصاحبه با محمدندیم آز
کار عکاس تنها با گرفتن عکس پایان نمی یابد. او وظیفه دارد تا تجربه بصری خویش را به هر بیان ممکن با دیگران در میان نهد. و این بسیار عالی است.

* از خودتان برایمان بگویید؟

محمدندیم آز متولد25/5/62شهرستان کنارک هستم ودر حال حاضر در روابط عمومی شهرداری کنارک مشغول به کارم.

* عکاسی را از چه زمانی  شروع کردید؟

عکاسی را از سال 89 زمانی که اداره فرهنگ و ارشاد شروع به کار کرد بعنوان نیروی افتخاری  فعالیت مبتدی عکاسی را با عکاسی از برنامه های فرهنگی و هنری شروع کردم.

* بیشتر از چه سوژه های عکاسی میکنید؟

عکاسی من تنها محدود به موضوع خاصی نیست بیشتر از همه عاشق عکاسی طبیعت بعد مستند خیابانی هستم ولی در کل تمام مودهای عکاسی را دوست دارم .

* برای موفقیت در عکاسی چه پیشنهادی دارید؟

موفقیت در عکاسی زیاد دیدن عکس و نقاشی هست که در شناخت قواعد و اصول عکاسی کمک میکنه و همچنین تمرین زیاد ونقدپذیر بودن.

* یه خاطره از عکاسیتون برای ما بگید؟

هم خاطرات تلخ دارم وهم شیرین خاطرات شیرین بر میگرده به روز های که دوربین نداشتم و توان خرید دوربین برایم میسر نبود  با دستم حالت لنز دوربین رو میگرفتم و غروب رو در کادرم قرار میدادم یا سوژه های دیگه رو خیلی برایم هیجان انگیز بود در دلم حسرت نداشتن دوربین غوغا میکرد

خاطر ه تلخم بر میگرده به سه ماه پیش که برای ثبت موج های بندر پزم به ساحل صخره ای و پرتگاه رفته بودم و باد شدید دوربینم رو با پایه به دریا پرت میکنه من فقط نظاره گر اون صحنه بودم  حالم در اون لحظه مث زمانی بود که عزیزی از فامیلم فوت کرده باشه بغض کردم  و یه حال عجیب داشتم که فقط به دریا خیره شده بودم .وچرا دردلم تکرار می شد.

* دوست دارید با عکس های خودتان چه پیامی را به مخاطب برسانید؟

پیام من معرفی  فرهنگ بلوچ ، طبیعت بلوچستان و نشان دادن جاهای دیدنی وزیبایی که دیده نشده اند.

7-سخن آخر؟

سخن اخر به مسئولین شهرستانی و استانی که هیچ توجهی به عکاسان این مرز و بوم ندارن و هیچ حمایتی از عکاسان صورت نمیگرد بنده چندین ساله که دوست دارم آثارم رو در قالب نمایشگاه عکس چاپ کنم ولی ناتوانم متاسفانه چابهار و کنارک در این خصوص ضعیف عمل میکنند و ارزشی برای عکاسان قائل نیستن هر چند که معرفی گردشگری چابهار و کنارک با قدرت عکاسان این منطقه بوده ولی حیف.. .

در اخر تشکر میکنم از شهردار بندر کنارک جناب درویش بلوچ نیا و اعضای شورای اسلامی که بنده رو مورد حمایت قرار داده اند تا هنوز هم بتوانم با قدرت به عکاسی ادامه بدهم.

786

سرویس : استان
تاریخ : ۱۳۹۸/۵/۳۰ - ۰۶:۲۲
کد خبر: ۴۶۰۹۱۳
 
ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۸/۱۱/۶ - ۰۹:۳۳
دهه فجر فرصت خوبی جهت بازخوانی حضور زنان در عرصه‌های انقلاب است
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی زنان بلوچ از سراوان مصاحبه اختصاصی خبرنگار زنان بلوچ با بانو فریده یوسفی، مشاور فرماندار در امور بانوان فرمانداری سراوان،
۱۳۹۸/۱۱/۶ - ۰۹:۳۰
شهرستان چابهار؛
بازدید معاون و قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از مناطق سیل زده
۱۳۹۸/۱۱/۶ - ۰۸:۵۷
قاسم سلیمانی
قاسم سلیمانی (۲۰ اسفند ۱۳۳۵ در قنات ملک– ۱۳ دی ۱۳۹۸ در بغداد) یک فرمانده نظامی ایرانی بود که به‌عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت می‌کرد.
۱۳۹۸/۱۱/۶ - ۰۷:۵۶
شهرستان چابهار؛
برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت بحران برای دهیاران بخش مرکزی
۱۳۹۸/۱۱/۶ - ۰۷:۵۴
کارگاه بهداشت در شهرستان سرباز برگزارشد
حفظ بهداشت دهان و دندان و لثه ها ، ضروری است ؛ چون بدون مسواک زدن و نخ دندان کشیدن منظم ، دندان ها ممکن است دچار فساد و لثه ها دچار بیماری شوند .
۱۳۹۸/۱۱/۶ - ۰۷:۵۲
یادگیری چگونگی کنار آمدن با افسردگی
کارگاه یادگیری چگونگی کنارامدن با افسردگی در شهرستان سرباز برگزارشد
۱۳۹۸/۱۱/۶ - ۰۷:۴۰
ارتش سوریه در کمتر از نیم کیلومتری بزرگترین مقر جبهه النصره در حومه ادلب
ارتش سوریه روز شنبه پیشروی میدانی جدیدی را در جنوب ادلب رقم زد و با تسلط بر دو روستا اکنون در کمتر از ۵۰۰ متری معره النعمان، بزرگترین مقر نیروهای جبهه النصره در جنوب ادلب قرار دارد.
۱۳۹۸/۱۱/۶ - ۰۷:۳۸
روسیه: سه گذرگاه انسانی برای خروج غیرنظامیان از ادلب بازگشایی شدند
وزارت دفاع روسیه از بازگشایی سه گذرگاه انسانی برای خروج غیرنظامیان از منطقه کاهش تنش ادلب در شمال غرب سوریه خبر داد.
۱۳۹۸/۱۱/۶ - ۰۷:۳۴
سوریه: تا نابودی تروریسم عملیات نظامی در ادلب و حلب متوقف نمی‌شود
وزارت خارجه سوریه در دو پیام جداگانه به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت بر تداوم عملیات نظامی ارتش سوریه در ادلب و غرب حلب تأکید کرد.
۱۳۹۸/۱۱/۶ - ۰۷:۳۲
سازمان ملل: برخی کشورها قطعنامه ممنوعیت ارسال سلاح به لیبی را نقض کرده‌اند
سازمان ملل اعلام کرد برخی کشورهایی که اخیرا در نشست برلین با ادامه ممنوعیت تسلیحاتی لیبی موافقت کرده بودند، این قطعنامه را نقض کرده‌اند.

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۴
فرمانده قرارگاه شهید هراتی:
ما توانستیم هیبت آمریکا را با انتقام خون شهید سلیمانی بشکنیم
۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۶:۵۹
کارگاه آموزشی آیین همسرداری در چابهار برگزار شد
یکی از عوامل مهم در تحقق عشق و محبت میان همسران بیان و اظهار آن است.
۱۳۹۸/۱۱/۱ - ۱۰:۲۴
«فروش برده» دومین منبع درآمد گروه تروریستی تکفیری «داعش»
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی زنان بلوچ از زابل؛ صبح دیروز همایش مقام و منزلت بانوان سیستانی با محوريت نقش بانوان در مقابله با جریانات تکفیری و افراط گرایی، با حضور فرمانده قرارگاه شهید هراتی، م...
۱۳۹۸/۱۱/۱ - ۱۰:۱۸
همایش بانوان سیستانی با محوريت نقش بانوان در مقابله با جریانات تکفیری و افراط گرایی + تصویر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زنان بلوچ از زابل، همایش مقام و منزلت بانوان سیستانی با محوريت نقش بانوان در مقابله با جریانات تکفیری و افراط گرایی صبح امروز 30 دی ماه 98 ، با حضور سردار آبسالان فرمانده ...
۱۳۹۸/۱۱/۱ - ۱۰:۴۳
فرماندار خاش: اسماعیل آباد دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی است که در توسعه منطقه می تواند به خوبی نقش آفرینی کنند
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی زنان بلوچ از خاش، پیش از ظهر امروز دیدار مردمی و ملاقات چهره به چهره فرماندار خاش به اتفاق مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با مردم در محل مسجد جامع اسماعیل آباد ا...
۱۳۹۸/۱۱/۱ - ۱۰:۲۶
زن مسلمان امروز پرچمدار حق و عدالت جهانی است
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی زنان بلوچ از زابل؛ صبح دیروز همایش مقام و منزلت بانوان سیستانی با محوريت نقش بانوان در مقابله با جریانات تکفیری و افراط گرایی، با حضور فرمانده قرارگاه شهید هراتی، م...
۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۵:۵۰
رژیم کتوژنیک چیست و چگونه رژیم کتوژنیک بگیریم
رژیم غذایی کتوژنیک که از آن به نام رژیم کتو نیز نامبرده می شود، برنامه غذایی است که در آن کربوهیدرات کم و چربی زیاد است. تحقیقات علمی نشان داده است که رژیم کتوژنیک به کاهش وزن و بهبود سلامت منجر خوا...
۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۷:۳۰
حملات جنگنده‌های ائتلاف سعودی به صنعا و صعده
منابع یمنی از حمله مجدد جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی به مناطقی در استان‌های صنعا، صعده و الجوف خبر دادند.
۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۷:۲۰
عقب‌نشینی معترضان لبنانی از محل درگیری با نیروهای امنیتی/ ۱۴۵ زخمی در شب دوم اعتراضات
معترضان لبنانی پس از حدود پنج ساعت درگیری با نیروهای ضد شورش و مجروح شدن ده‌ها تن در نهایت ناگزیر به عقب‌نشینی از محل درگیری در مقابل ورودی پارلمان کشورشان شدند.
۱۳۹۸/۱۱/۲ - ۰۵:۴۵
طرز تهیه خورش ونوشک
خورش ونوشک یکی از انواع خورش های سنتی و اصیل ایرانی است که اصالت آن به شهر کرمانشاه بر می گردد. ونوشک یک نوع پسته کوهی است که علاوه بر اینکه طعم بسیار خوبی دارد خواص بیشماری نیز برای بدن دارد.