وبسایت خبری
امروز: پنج شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
شکرانه طاعت و بندگی
بخوان! به شکرانه توحید. بخوان! به شکرانه این عید!

بخوان، به پاس سرافرازی‏ات در بندگی و خاکساری حضرت حق (جلّ جلاله)، بخوان:

اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبرِیآءِ وَ الْعَظَمَةِ، وَ اَهْلَ الْجُودِ وَ الْجَبَرُوتِ،...

الهی! ای عظمت بی‏‌پایان و ای دارنده هر دو جهان! ای ذات بی‏‌مثال سخاوت!

ای کمال بی‏زوال قدرت! ای بخشنده‏ترینی که معنای بخششی!

و ای آمرزنده‏‌ای که پدیدآورنده تقوایی!

أَسْئَلُکَ بِحَقِّ هذَا الْیَومِ الَّذی جَعَلْتَهُ لِلْمُسْلِمینَ عیدا؛

از تو می‏‌خواهیم به حق این روز مبارک، که برای دل‏‌های مؤمن، عید قرار داده‌‏ای:

درود و سپاسمان را نثار پیامبر عشق و رحمت، حضرت ختمی مرتبت،

مُحمّد صلی‏‌الله‏‌ علیه ‏‌ و‏‌آله‏‌ وسلم و اهل بیت طاهرینش علیه‌السلام نمایی!

الهی! در این روز مبارک، از تو می‏‌خواهیم که ما را در سایه امنیت چتر نورانیّت

محمد و آل محمد صلی‏ الله‏ علیه‏ و‏آله‏ وسلم قرار دهی...!

الهی! از تو می‌‏خواهیم که به پاداش طاعتمان،

ما را از ترفندهای رنگارنگ اهریمن محفوظ بداری!

الهی! ما را عبادتی بیاموز که بتوانیم شکر نعمت‏‌هایت را پاس بداریم...!

الهی! عبادت خاصّانت را به ما بیاموز؛ عبادتی که توأم با عشق توست، عشق!

الهی! به پاداش عبادتمان، به پاس روزه‏‌هایمان، ما را استقامت در راهی ببخش؛

که راه انبیا و اولیای توست!

ما را در راهی هدایت فرما که رضایت تو و پیام‏‌آور راستین تو در آن است...!

الهی! به بهروزی این عید که روز سرافرازی در امتحان تو بود،

توانایی‌‏مان بخش، تا بار دیگر از عهده امتحان تو برآییم!

الهی! به پاس یک ماه برخورداری از نعمت‏‌های «ویژه‌‏ات»

که مخصوص «ماه مبارک رمضان» است،

چشم ما را هرچه زودتر به نعمت نهایی حضرتت،

ظهور حضرت موعود عجل‌الله‌فرجه روشن فرما!

الهی! یک ماه با میزبانی ویژه‏‌ات، امساک از گناه را به ما آموختی؛

و نگاه ناسوتی‏‌مان را روشن از انوار لاهوتی خویش کردی؛

در حالی که کم‏تر قدر چنین نعمتی را می‏‌دانیم!

رمضان سایه مهر از سر ما می‏‌گیرد...بال رأفت که فرو داشت، فرا می‏‌گیرد؛

چون نگیرد دلم از رفتن ماه شب قدر...که خدا سایه مهر از سر ما می‏‌گیرد؛

رمضان دار شفایی است که هر جان و دلی...داروی دردی از این دار شفا می‏‌گیرد؛

روزه با فطره، امان است و برات شب قدر...هر که شد در دو جهان کامروا می‏‌گیرد؛

و ما امروز، ماه مبارک رمضان را در حالی بدرقه می‏‌کنیم؛

که لب‏‌های خشکیده خود را با تسبیح نامت صفا داده‏‌ایم؛

و با امیدی بیشتر، قدم در راه زندگی نهاده‏‌ایم؛

امیدی که با پالودگی از گناه، چون بذری، در دل ریشه می‏‌کند؛

و در هوای رسیدن به غایت مراد خویش...!

الهی! ما را در ادامه این راه خطیر، راهنما باش.

و از فریب اهریمن قسم خورده دورمان بدار!

الهی! چشممان را به جمال دلارای مهر موعود عجل‌الله‌فرجه،

در هم شکننده ظلمت و تاریکی، روشن کن، تا نماز عید را،

با ایشان و در فضای عطرآگین ولایت، به جای آوریم!

نمازی که آکنده از روح اجابت باشد؛ آکنده از قنوت‌‏های سبز آرزومندی!

الهی! هر روزمان را در سایه آقا امام زمان عجل‌الله‌فرجه عید بگردان!

عید سعید فطر مبارک

786

سرویس : مقاله
تاریخ : ۱۳۹۸/۳/۱۳ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۴۵۸۵۰۵
 
ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۸/۵/۳۰ - ۰۹:۰۸
کارگاه آموزشی حقوق در شهرستان ایرانشهر برگزار شد
نفقه عبارت است از فراهم نمودن نیازهای همسر اعم از خوراک و پوشاک و مسکن و خادم و نیاز به پزشک، گرچه زن خود نیز از تمکن مالی برخوردار باشد.
۱۳۹۸/۵/۳۰ - ۰۹:۰۶
کارگاه آموزشی (آیین همسرداری)کانون فرهنگی زنان سیستان محمد آباد بنجار برگزار گردید
از آن‌جایی که همه انسان‌ها فطرتا علاقه دارند که مورد توجه و احترام قرار بگیریند. مسلماً اگر ما با نیازهای دو طرف آشنا باشیم مسلماً روابط‌مان با همسرمان رو به بهبود می‌رود. وقتی مردی از جانب همسرش مورد...
۱۳۹۸/۵/۳۰ - ۰۹:۰۵
کارگاه آموزشی (توانمند سازی اقتصادی بانوان ) کانون فرهنگی زنان سیستان در محمد آباد بنجاربرگزار گردید
زن عضو مؤثری از جامعه است. از این رو، می تواند نقش پیشگامانه‌ی خود را که در برخی از مسئولیت‌ها متبلور است، ایفا نماید. یکی از آن مسئولیت‌ها این است که زن مفهوم توسعه را در زندگی اجتماعی، ترویج دهد و ز...
۱۳۹۸/۵/۳۰ - ۰۹:۰۲
کارگاه آموزشی (روانشناسی)کانون فرهنگی زنان سیستان در محمدآباد بنجار برگزار شد
وسواس یکی ازمشکلاتی است که خانم‌ها بیشتر با آن در گیر هستند.این افراد بیش از حد به تمیزی اهمیت می‌دهند و مدام در حال شست وشو هستند ، و شما فکر می‌کنید خوش به حالشان که این‌قدر پاکیزه هستند اما بعد از ...
۱۳۹۸/۵/۳۰ - ۰۹:۰۰
مساجد فقط صرف یک مکان عبادی نیست
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زنان بلوچ از زابل ؛به مناسبت روز جهانی مساجد با معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان سیستان وبلوچستان گفتگویی ترتیب دادیم با ما همراه شوید:
۱۳۹۸/۵/۳۰ - ۰۸:۴۸
برگزاری همایش کوهپیمایی بانوان به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر
به گزارش کانون فرهنگی زنان بلوچ شهرستان سراوان،همزمان با فرا رسیدن عید غدیر هیات کوهنوردی بانوان شهرستان سراوان اقدام به برگزاری کوهپیمایی با مدیریت اداره تربیت بدنی شهرستان و باشگان ورنا بلوچ و با حض...
۱۳۹۸/۵/۳۰ - ۰۷:۲۹
علل طولانی شدن پریود
قاعدگی در زنان راه خلاص شدن بدن از خون و بافت اضافی در حالتی که تخمک بارور شده و نوزاد وجود دارد اما گاهی اوقات سیگنال های هورمونی عبور می کند و هنگام آزادسازی تخمک ها خونریزی اتفاق می افتد که به آن «...
۱۳۹۸/۵/۳۰ - ۰۷:۲۸
غذاهای مفید برای بانوان
بیشتر نیازهای تغذیه ای بین زنان و مردان مشترک است. اما زنان بدن های پیچیده تر و نیاز های متفاوت تری دارند.
۱۳۹۸/۵/۳۰ - ۰۷:۲۴
غذاهای مفید برای کودکان بیش فعال؛ بخور و نخورهای مهم در بیش فعالی
داشتن یک رژیم غذایی متعادل برای کاهش علائم بیش فعالی کودکان موثر است. از غذاهای مفید برای کودکان بیش فعال می‌توان به مواد غذایی حاوی پروتئین، روی، آهن، منیزیم، ویتامین ب، اسیدهای چرب امگا 3 و ... اشار...
۱۳۹۸/۵/۳۰ - ۰۷:۲۳
کلسترول و برای راههای درمان آن
کلسترول عارضه رایجی است که باعث بروز مشکلات زیادی می شود، در ادامه به طور کامل به معرفی کلسترول و روش های درمان آن می پردازیم. کلسترولیک ماده مومی شکل است که در چربی ها یافت می شود.

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۸/۵/۳۰ - ۰۶:۲۲
مصاحبه با محمدندیم آز
کار عکاس تنها با گرفتن عکس پایان نمی یابد. او وظیفه دارد تا تجربه بصری خویش را به هر بیان ممکن با دیگران در میان نهد. و این بسیار عالی است.
۱۳۹۸/۵/۲۶ - ۰۷:۰۶
کارگاه آسیب شناسی اعتیاد در خاش برگزار شد
یکی از مهمترین دلایل اعتیاد در این استان فقر مالی است، که به دنبال فقر بیکاری و بیسوادی می باشد. این استان به دلیل همجواری با کشورهای پاکستان و افغانستان که دروازه‌های ورود مواد مخدر به سراسر جهان هست...
۱۳۹۸/۵/۲۶ - ۰۷:۰۱
کارگاه آموزشی و ترویجی آسیب شناسی اعتیاد در شهرستان سرباز برگزار شد
اعتیاد بیماری جسمانی ، روانی و اجتماعی است که در آن رفتاری تکانشی دائما تکرار می شود ....
۱۳۹۸/۵/۲۷ - ۰۸:۰۶
شهرستان دلگان؛
بازسازی واقعه غدیر خم همزمان با روز عید غدیر
۱۳۹۸/۵/۲۷ - ۰۸:۰۷
دیدار بانوی توانمند و فعال بلوچ؛
در برابر تمامی ناملایمات زندگی دست از تلاش برنداشتم
۱۳۹۸/۵/۲۶ - ۰۷:۰۹
کارگاه آموزشی آیین همسرداری در خاش برگزار شد
در نگاه تعاليم سازنده اسلام، خانواده كانوني مقدّس، مبارك و مورد رضايت حق تعالي تلقّي شده و مورد ستايش و تمجيد خداوند متعال قرار گرفته است. پيامبر گرامي صلي‏الله‏عليه‏و‏آله مي‏فرمايند: «در اسلام هيچ بن...
۱۳۹۸/۵/۲۸ - ۰۵:۲۹
زمان آغاز استخدام "معلمان حق‌التدریس" اعلام شد
معاون وزارت آموزش‌ وپرورش با بیان اینکه چه آموزش و پرورش پول داشته باشد یا نداشته باشد استخدام "معلمان حق‌التدریس" انجام شود، زمان استخدام این دسته از معلمان را اعلام کرد.
۱۳۹۸/۵/۲۷ - ۰۸:۰۹
شهرستان ایرانشهر؛
برگزاری جلسه کمیته اشتغالزایی
۱۳۹۸/۵/۲۷ - ۰۸:۰۰
چهارمین نمایشگاه توانمندیهای روستاییان و عشایر کشور در تهران
کاروان روستاييان و عشاير شهرستان چابهار و منطقه آزاد :
۱۳۹۸/۵/۲۶ - ۰۹:۱۱
برگزاری همایش هم اندیشی نقش رسانه در امنیت پایدار در زاهدان
همایش هم اندیشی نقش رسانه در امنیت پایدار باهدف یکسان سازی نحوه انعکاس و پیگیری رخ دادهای امنیتی در منطقه جنوب شرق با حضور سردار شریف معاون روابط عمومی کل سپاه برگزار شد.