وبسایت خبری
امروز: شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸
در تقویم رسمی کشورمان نهم اردیبهشت ماه به عنوان روز شوراها نام گذاری شده
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زنان بلوچ از زابل ؛ گفتگو با شهلا رضوانی ،عضو شورای شهر زابل به مناسبت روز شورا ...

 

* لطفا خودتان را معرفی کنید؟

شهلا رضوانی هستم فوق لیسانس مهندسی اقتصاد کشاورزی ، کارمند دانشگاه زابل و عضو شورای اسلامی شهر زابل دوره چهارم و پنجم ، متاهل و دارای سه فرزند می باشم.

 

*ضمن تبریک روز شورا بفرمایید بهترین هدیه در این روز برای شما چیست؟

بهترین هدیه روز شورا رضایتمندی شهروندان از عملکرد شورا و شهرداری بوده .

*آیا امکان سوءاستفاده در این پست وجود دارد ؟

اگر تقوا وجود نداشته باشد در هر موقعیت و جایگاهی امکان خطا و سوء استفاده  وجود دارد، همچنین  اگر خدا را در تمام امور ناظر و شاهد بر اعمال و رفتارمان بدانیم قطعا امکان خطا و کجروی وجود ندارد کما اینکه اعضای شورا در روز تحلیف به کلام خدا سوگند یاد می کنند.

 

*فلسفه روز شورا چیست؟

در تقویم رسمی کشورمان نهم اردیبهشت ماه به عنوان روز شوراها نام گذاری شده که در روز نهم اردیبهشت ۵۸ حضرت امام خمینی رحمت ا... فرمان تاریخی مبنی بر تثبیت حاکمیت ملت ایران بر سرنوشت خویش و تشکیل شوراهای اسلامی را  شورای  انقلاب  صادر می کنند .

 

*کدام پروژه ها در شهرتان را جزءسه اولویت برتر رسیدگی شهرداری و شورا می دانید؟

تا رسیدن به استاندارد های شهری فاصله زیادی داریم و طرح و برنامه های زیادی برای اقدام وجود دارد ولی محدودیت ها هم خیلی زیاد است و با شرایط پیش رو، به سازی معابر  ، ایجاد فضای سبز ، احداث پارک بانوان و شهر بازی از اولویت بیشتری برخوردار هستند و در دستور کار شورا قرار دارد.

 

*مشکلات سر راه پیشرفت روستایتان چیست ؟

مهمترین مشکلات فعلی اعتبارات و مباحث مالی است .اکثر شهرداری ها توان پرداخت حقوق و دستمزد پرسنل را ندارند و شهرداری زابل هم از این قائده مستثنی  نبوده و بدهی های زیادی از سنوات گذشته دارد.

 

*حرف آخر؟

در پایان از همه شهروندان خواهش می کنم به شورا و شهرداری کمک کنند و شهر را هم مانند خانه خودشان بدانند و در زیبا سازی شهر همیار شورا و شهردار باشند .

 

786

 

 

 

 

سرویس : استان
تاریخ : ۱۳۹۸/۲/۱۵ - ۰۵:۱۶
کد خبر: ۴۵۷۴۰۶
 
ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۸/۴/۲۷ - ۱۷:۱۰
چابهار به عنوان پایلوت طرح هوشمندسازی بنادر کشور انتخاب شد
مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام اینکه بندر چابهار به عنوان پایلوت طرح هوشمندسازی بنادر انتخاب شده، گفت: امیدواریم از ابتدای مردادماه عملیات اجرایی آن در بندر چابهار شروع شود.
۱۳۹۸/۴/۲۷ - ۱۷:۰۹
۴۲ عدد شمش سرب مشکوک به قاچاق در سراوان کشف شد
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان سراوان گفت: مأموران انتظامی این شهرستان ۴۲ قطعه شمش سرب مشکوک به قاچاق را در محور سراوان به سیرکان کشف کردند.
۱۳۹۸/۴/۲۷ - ۱۷:۰۷
سردار فدوی: آمریکایی‌ها در خلیج‌فارس تحت فشار روانی هستند
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها را مجبور کرده‌ایم در خلیج‌فارس، به زبان فارسی صحبت کنند، گفت: آمریکایی‌ها در خلیج‌فارس تحت فشار روانی هستند.
۱۳۹۸/۴/۲۷ - ۱۷:۰۴
سپاه کشتی خارجی حامل یک میلیون لیتر سوخت را در خلیج فارس توقیف کرد
گشت‌های شناور سپاه پاسداران، کشتی خارجی ‌حامل یک میلیون لیتر سوخت قاچاق را در جنوب جزیره لارک در خلیج فارس توقیف کردند.
۱۳۹۸/۴/۲۷ - ۱۶:۵۶
همیشه همان جایی که هستیم بهترین نقطه برای شروع است
مـا همگـی تغییـرات را دوسـت داریـم و میگوییـم دوسـت دارم تغییـر کنـم امـا از شـنبه، از فـردا، از هفتـه آینـده یـا از سـال دیگـر. ولـی ایـن را بدانیـد کـه هـر جایـی کـه اکنـون هسـتید بهتریـن نقطـه بـ...
۱۳۹۸/۴/۲۷ - ۱۶:۵۵
نبض شکم نشانه چیست
حتماً برایتان پیش آمده که در گردن یا مچ دست نبض را احساس کنید، اما در مورد احساس نبض شکم چه می‌دانید؟ این وضعیت ممکن است هشدار دهنده باشد، اما معمولاً نیازی به نگرانی نیست. شما احتمالاً فقط نبض را در ...
۱۳۹۸/۴/۲۷ - ۱۶:۵۴
مهم ترین نیازهای عاطفی کودک
نیازهای عاطفی در رشد و تعالی جنبه های فیزیکی کودک نیز مؤثر است. کودکان مانند بزرگسالان نیاز به پذیرفته‌شدن دارند. نباید والدین را نماینده آنها بدانید. هر کودکی نیازها، خواسته‌ها، آرزوها، احساسات و عق...
۱۳۹۸/۴/۲۷ - ۱۶:۵۳
معرفی جاذبه‌های تاریخی شهرستان زهک
زاهدان کهنه این اثر در حدود ۹ کیلومتری شمال غربی تپه شهرستان بر روی بلندی های بین رود ناصر و رود پریان واقع شده است.هنری ساروج لندور جهانگرد باستان شناس و جغرافیدان انگلیسی که در سال ۱۹۰۱ به سیستان س...
۱۳۹۸/۴/۲۷ - ۱۶:۵۲
طرز تهیه ماهی سرخ شده و شکم پر
مواد لازم برای 4 نفر: ماهی 5/1 کیلوگرمی از هر نوع که باشد: 1 عدد، روغن زیتون: 50 گرم، آبلیمو: 75 گرم، پیاز متوسط: 3 عدد، سیر: 2 پره، قارچ: 150 گرم، نخود فرنگی تازه: 150 گرم، کره:50+50 گرم، آرد: 75 گر...
۱۳۹۸/۴/۲۷ - ۱۶:۵۱
۵ ماده غذایی برای بهبود کیفیت خون
چگونه می توان کیفیت خون را بهبود بخشید؟ بگذارید ابتدا خون را تعریف کنیم: خون بافت مایع ارتباطی و پیوندی است که در میان مویرگ ها، رگ ها، شریان ها و بطن های تمامی مهره داران در جریان است. رنگ قرمز خون ب...

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۸/۴/۲۳ - ۰۷:۵۳
۲ قاچاقچی در ایرانشهر دستگیر شدند
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر از کشف بیش از سه تن انوع مواد مخدر و دستگیری دو قاچاقچی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) این شهرستان خبر داد
۱۳۹۸/۴/۲۴ - ۰۷:۵۷
کارگاه رسیدن به خود باوری در روستای خیرآباد برگزار شد.
باور کردن خود یکی از اولین قدم ها به سمت موفقیت است...
۱۳۹۸/۴/۲۴ - ۰۷:۰۱
نشست هماهنگی چهارمین نمایشگاه بین المللی دستاوردهای روستایی
بحث وتبادل نظر بخشدار مرکزی نیکشهر با مدیر کل دفتر روستایی در خصوص حضور سیستان و بلوچستان در چهارمین نمایشگاه بین المللی دستاورد های روستایی
۱۳۹۸/۴/۲۴ - ۰۶:۲۶
کارگاه طب سنتی در روستای خیرآباد برگزار شد.
مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. تابستان بهترین فصل برای کاهش وزن است.
۱۳۹۸/۴/۲۴ - ۰۸:۰۳
کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در شهرستان ایرانشهر برگزار شد
جوانان سالم ۱۵ تا ۲۰ ساله‌ای که برای کسب تجربه یا در اثر معاشرت با دوستان نامناسب یا معتادان به استفاده از مواد مخدر پرداخته‌اند، بیشترین طیف افراد معتاد را از نظر مبنا تشکیل می دهند. این گروه به علت ...
۱۳۹۸/۴/۲۴ - ۰۷:۰۲
برگزاری نشست کمیته محرومیت زدایی در شهرستان نیکشهر
نشست کمیته محرومیت‌زدایی شهرستان نیکشهربا حضور فرماندار و اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری با محوریت سند توسعه بلوچستان برگزار شد.
۱۳۹۸/۴/۲۳ - ۰۷:۴۱
از مدینه تا توس
با تو، زانوان لرزانم به آرامش، رضا مى‌دهند و چشمان شناور در غروبم، بهجتى سبز را تجربه مى‌کنند.
۱۳۹۸/۴/۲۳ - ۰۶:۴۹
وزارت بهداشت از زنان سرپرست خانوار حمایت می کند
مشاور وزیر بهداشت در امور زنان و خانواده گفت: وظیفه وزارت بهداشت در برنامه اقدام و عمل در مورد زنان سرپرست خانوار که توسط دولت ابلاغ شده، در زمینه کنترل، پیشگیری و درمان بیماری های واگیر و غیرواگیر ای...
۱۳۹۸/۴/۲۳ - ۰۶:۴۷
آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیر عمد سیستان و بلوچستان
مدیرنمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت:۱۵ زندانی جرائم غیر عمد این استان به مناسبت میلاد امام رضا (ع) به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.
۱۳۹۸/۴/۲۲ - ۰۷:۴۷
ویزیت رایگان مردم روستای سیاهمرد شهرستان زابل
طرح «پایش سلامت» توسط خادمیاران سلامت انجام شد+تصویر