وبسایت خبری
امروز: سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
در تقویم رسمی کشورمان نهم اردیبهشت ماه به عنوان روز شوراها نام گذاری شده
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زنان بلوچ از زابل ؛ گفتگو با شهلا رضوانی ،عضو شورای شهر زابل به مناسبت روز شورا ...

 

* لطفا خودتان را معرفی کنید؟

شهلا رضوانی هستم فوق لیسانس مهندسی اقتصاد کشاورزی ، کارمند دانشگاه زابل و عضو شورای اسلامی شهر زابل دوره چهارم و پنجم ، متاهل و دارای سه فرزند می باشم.

 

*ضمن تبریک روز شورا بفرمایید بهترین هدیه در این روز برای شما چیست؟

بهترین هدیه روز شورا رضایتمندی شهروندان از عملکرد شورا و شهرداری بوده .

*آیا امکان سوءاستفاده در این پست وجود دارد ؟

اگر تقوا وجود نداشته باشد در هر موقعیت و جایگاهی امکان خطا و سوء استفاده  وجود دارد، همچنین  اگر خدا را در تمام امور ناظر و شاهد بر اعمال و رفتارمان بدانیم قطعا امکان خطا و کجروی وجود ندارد کما اینکه اعضای شورا در روز تحلیف به کلام خدا سوگند یاد می کنند.

 

*فلسفه روز شورا چیست؟

در تقویم رسمی کشورمان نهم اردیبهشت ماه به عنوان روز شوراها نام گذاری شده که در روز نهم اردیبهشت ۵۸ حضرت امام خمینی رحمت ا... فرمان تاریخی مبنی بر تثبیت حاکمیت ملت ایران بر سرنوشت خویش و تشکیل شوراهای اسلامی را  شورای  انقلاب  صادر می کنند .

 

*کدام پروژه ها در شهرتان را جزءسه اولویت برتر رسیدگی شهرداری و شورا می دانید؟

تا رسیدن به استاندارد های شهری فاصله زیادی داریم و طرح و برنامه های زیادی برای اقدام وجود دارد ولی محدودیت ها هم خیلی زیاد است و با شرایط پیش رو، به سازی معابر  ، ایجاد فضای سبز ، احداث پارک بانوان و شهر بازی از اولویت بیشتری برخوردار هستند و در دستور کار شورا قرار دارد.

 

*مشکلات سر راه پیشرفت روستایتان چیست ؟

مهمترین مشکلات فعلی اعتبارات و مباحث مالی است .اکثر شهرداری ها توان پرداخت حقوق و دستمزد پرسنل را ندارند و شهرداری زابل هم از این قائده مستثنی  نبوده و بدهی های زیادی از سنوات گذشته دارد.

 

*حرف آخر؟

در پایان از همه شهروندان خواهش می کنم به شورا و شهرداری کمک کنند و شهر را هم مانند خانه خودشان بدانند و در زیبا سازی شهر همیار شورا و شهردار باشند .

 

786

 

 

 

 

سرویس : استان
تاریخ : ۱۳۹۸/۲/۱۵ - ۰۵:۱۶
کد خبر: ۴۵۷۴۰۶
 
ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۸/۲/۳۱ - ۰۷:۰۳
روایت شهرام شکیبا از دیدار شب گذشته شاعران با رهبر انقلاب/ صداوسیما به شکل و شمایل بیش از فارسی دانستن اهمیت می‌دهد
مجری و برنامه‌ساز با سابقه تلویزیون، گفت: خیلی حسرت خوردم کاش خدمت‌شان عرض می‌کردم آقا! ما مجریان کاره‌ای نیستیم. الان اسپانسرها تصمیم می‌گیرند چه اتفاقی بیفتد و حتی مدیران هم کمتر ذی‌مسئله در این مو...
۱۳۹۸/۲/۳۱ - ۰۶:۵۸
برگزاری محفل انس با قران کریم در زاهدان برگزار شد
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی زنان بلوچ از زاهدان، به مناسبت ماه بهار قرآن، محفل انس با قرآن کریم با حضور بانوان قاری تشییع و تسنن و اعضای اصلی و افتخاری کانون و بسیجیان در حسینیه عاشقان ثا...
۱۳۹۸/۲/۳۰ - ۰۷:۰۶
یک تن و ۵۵۱ کیلو مواد مخدر در زاهدان کشف شد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف یک تن و ۵۵۱ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان زاهدان خبر داد.
۱۳۹۸/۲/۳۰ - ۰۷:۰۳
سازمان بسیج مداحان بالغ بر 500 شهید را تقدیم انقلاب کرده است
مسئول سازمان بسیج مداحان کشور گفت: سازمان بسیج مداحان بالغ بر 500 شهید مداح را در دقاع مقدس، دفاع از حرم، دفاع از وطن تقدیم انقلاب کرده است.
۱۳۹۸/۲/۳۰ - ۰۷:۰۲
۲۲ تن روغن خوراکی قاچاق در چابهار کشف شد
فرمانده انتظامی چابهار گفت: ۲۲ تن روغن خوراکی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی در این شهرستان کشف شد.
۱۳۹۸/۲/۳۰ - ۰۷:۰۰
از 22 هزار بیمار فشار خونی استان سیستان و بلوچستان فقط 6 درصد فشار خون کنترل شده دارند
در طرح غربالگری فشار خون علاوه بر شناسایی بیماران دارای فشار خون، کنترل و بررسی وضعیت 22 هزار بیمار شناسایی شده و ارا ئه مراقبتها و اقدامات درمانی این بیماران از برنامه های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان...
۱۳۹۸/۲/۳۰ - ۰۶:۰۱
طرح همای رحمت، سفره مهربانی با توزیع غذای گرم بین نیازمندان ایرانشهر
توزیع بیش از 300 بسته غذای گرم که با مشارکت تعدادی از خیرین و نیکوکاران و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر انجام شد.
۱۳۹۸/۲/۳۰ - ۰۶:۰۰
خوراکی‌های شادی ونشاط آور
بعضی خوراکی‌ها به آزاد شدن سروتونین در مغز کمک بیشتری می‌کنند. با این خوراکی‌های شادی‌بخش آشنا شوید و با گنجاندن آن‌ها در برنامه غذایی خود، در 100 ساعت آینده شادابی بیشتر را تجربه کنید.
۱۳۹۸/۲/۳۰ - ۰۶:۰۰
خواص درمانی و غذایی گوجه ‌فرنگى
گوجه ‌فرنگى ابتدا به ‌عنوان گیاه زینتى در باغچه ‌ها مورد استفاده قرار گرفت و به نام سیب طلایى یا سیب عشق معروف شد. مصرف گوجه ‌فرنگى به‌ عنوان نوعى سبزى از قرن نوزدهم میلادى به بعد شروع شد و بعد از جنگ...
۱۳۹۸/۲/۳۰ - ۰۵:۵۹
خواص دارویی برگ بو
برگ بو چیست؟ برگ بو به انگلیسی : Bay laurel و با نام علمی : (Laurus nobilis) گیاهی خوشبو و همیشه‌ سبز است که به صورت درختچه و درخت یافت می شود. برگ بو فواید زیادی برای بدن دارد. ما در این مطلب به طور ...

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۸/۲/۲۵ - ۰۷:۱۷
توصـيـه‌هـاي سـحـري
1.وعده سحري، معادل ناهاري است كه در روزهاي عادي مي‌‌خورديد؛ يعني انواع غذاهاي برنجي را مي‌توانيد در اين وعده بگنجانيد.
۱۳۹۸/۲/۲۵ - ۰۶:۵۳
رهبرانقلاب: من با شاهنامه مأنوسم، فرودسی ایران را سروده اما با دید یک مسلمان شیعه
حکمت قرآنی، همان حکمت ملی بومی و ایرانی ماست. این مفاهیم می‌تواند در این نقشها و تابلوها بیاید و وسیله‌یی بشود برای گسترش عالی‌ترین و زیباترین و سازنده‌ترین و مفیدترین و پُربهره‌ترین مفاهیم.
۱۳۹۸/۲/۲۹ - ۰۸:۰۳
خاصيتهای شگفت‌انگيز خوردن آب گرم موقع افطار
کبد را شستشو میدهد - دهان را خوشبو می سازد - معده را شستشو میدهد - آرام کننده رگهای به هیجان آمده است - حرارت معده را فرو می نشاند
۱۳۹۸/۲/۲۹ - ۰۶:۲۶
سنت‌های رمضان در بلوچستان
اهل سنت سیستان و بلوچستان در ماه مبارک رمضان آداب و رسوم خاصی دارند که یکی از آن‌ها اقامه نماز ۲۰ رکعتی با عنوان «نماز تراویح» است که از منظر اهل سنت فضایل زیادی دارد.
۱۳۹۸/۲/۲۵ - ۰۸:۴۱
کارگاه آموزشی حقوق در زابل برگزار شد
یکی از مسایل حقوقی در نظام خانوادگی اسلامی نفقه است. نفقه نوعی مسئولیت مالی است که با شرایط خاص خود بر عهده‌ی اشخاص گذاشته می‌شود، هر چند زن تمکن مالی نیز داشته باشد. وجوب نفقه بر مرد اسباب و دلایل مخ...
۱۳۹۸/۲/۲۵ - ۰۷:۲۴
بامیه خوشمزه مخصوص ماه رمضان
موادلازم 1.اب یک لیوان,2.روغن جامد پنجاه گرم,3.شربت بامیه یک ق غ,4.ارد یک لیوان و نیم,5.تخم مرغ دو الی سه عدد 6.وانیل یک چهارم ق چ,7.بیکینگ پودر یک قاشق چایخوری
۱۳۹۸/۲/۲۵ - ۰۷:۲۲
اصول تغذيه و رعايت مزاج در بهار
خوراکی‌های سازگار و ناسازگار در بهار *سازگار سبزي‌ها و دانه‌ها: سماق، تره، كلم، گشنيز، باقالي، لوبيا، گوجه‌فرنگي، شاهدانه، جو سياه، عدس، بادمجان، خشخاش، تمشك، غوره، خرمالو كال، چاي و قهوه.
۱۳۹۸/۲/۳۱ - ۰۶:۵۸
برگزاری محفل انس با قران کریم در زاهدان برگزار شد
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی زنان بلوچ از زاهدان، به مناسبت ماه بهار قرآن، محفل انس با قرآن کریم با حضور بانوان قاری تشییع و تسنن و اعضای اصلی و افتخاری کانون و بسیجیان در حسینیه عاشقان ثا...