وبسایت خبری
امروز: شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸
آغاز به مردن میکنی اگر...
اگر سفر نروی، اگر کتابی نخوانی، اگر به اصوات زندگی گوش ندهی، اگر از خودت قدردانی نکنی. به آرامی آغاز به مردن می‌کنی زمانی که خودباوری را در خودت بکشی، وقتی نگذاری دیگران به تو کمک کنند.

به آرامی آغاز به مردن می‌کنی اگر برده عادات خود شوی، اگر همیشه از یک راه تکراری بروی، اگر روزمرگی را تغییر ندهی، اگر رنگهای متفاوت به تن نکنی یا اگر با افراد ناشناس صحبت نکنی.

تو به آرامی آغاز به مردن می‌کنی اگر از شور و حرارت، از احساسات سرکش، از چیزهایی که چشمانت را به  درخشش وامی‌دارند و ضربان قلبت را تندتر می‌کنند، دوری کنی.

تو به آرامی آغاز به مردن می‌کنی اگر هنگامی که با شغلت‌ یا عشقت شاد نیستی، آن را عوض نکنی، اگر برای مطمئن در نامطمئن خطر نکنی، اگر ورای رویاها نروی، اگر به خودت اجازه ندهی، که حداقل یک بار در تمام  زندگیت ورای مصلحت‌اندیشی بروی.

امروز زندگی را آغاز کن! امروز مخاطره کن! امروز کاری کن! نگذار که به آرامی بمیری! شادی را فراموش نکن...!

تبسم زندگی

جمیله ریگی


786

سرویس : مقاله
تاریخ : ۱۳۹۸/۱/۲۶ - ۰۴:۳۳
کد خبر: ۴۵۶۸۲۵
 
ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۸/۱/۳۱ - ۰۸:۰۹
غبار روبی مزار شهداي گمنام در خاش
به مناسب روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر (ع) غبار روبی مزار شهداي گمنام در خاش برگزارشد.
۱۳۹۸/۱/۳۱ - ۰۸:۰۵
مدرسه یک کلاسه خیری روستای میاندران شهرستان بمپور کلنگ زنی شد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بمپور گفت این مدرسه با پیگیری اعضای مجمع فرهنگ و اندیشه مکران از سوی موسسه مهر آفرین ساخته می شود.
۱۳۹۸/۱/۳۱ - ۰۸:۰۳
شروع عملیات بازگشایی راه های ارتبا‌طی حوزه آبگاه و کوچینک
‌رئیس شورای اسلامی روستای کوچینک از اقدام سریع و همکاری اداره راه و شهرسازی شهرستان نیکشهر نسبت به بازگشایی راه های ارتباطی حوزه آبگاه و کوچینک تقدیر و تشکر کرد
۱۳۹۸/۱/۳۱ - ۰۷:۵۸
جشنواره بازی های سنتی ،بومی و محلی در چابهار برگزار شد
جشنواره بازی های سنتی ،بومی محلی بمناسبت هفته جوان ونیمه شعبان در شهرستان چابهار برگزارشد.
۱۳۹۸/۱/۳۱ - ۰۷:۵۷
بازدید فرماندار نیکشهر از محور ارتباطی نیکشهر - بنت
فرماندار شهرستان نیکشهر در رأس هیأتی از مدیران عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان از محور ارتباطی نیکشهر به بنت بازدید کرد
۱۳۹۸/۱/۳۱ - ۰۷:۵۵
اولین نشست شورای اداری شهرستان نیکشهر درسال 98برگزار شد
اولین نشست شورای اداری شهرستان نیکشهر امروز به ریاست صالحی فرماندار شهرستان نیکشهر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .
۱۳۹۸/۱/۳۱ - ۰۷:۴۸
سلام بر مهدی منتقم (عج)
سلام بر جان‌ها، طراوت هستی، شادابی بخش روزگاران ...
۱۳۹۸/۱/۳۱ - ۰۶:۵۵
همکاری های ایران و آذربایجان درحوزه صنعت افزایش می یابد
شاهین مصطفی اف وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان گفت که این کشور و ایران همکاری های خود را در حوزه صنعت افزایش می دهند.
۱۳۹۸/۱/۳۱ - ۰۶:۵۱
تسلیحات جدید ارتش رونمایی شد
نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از 6 دستاورد جدید خود رونمایی کرد.
۱۳۹۸/۱/۳۱ - ۰۶:۴۶
هدیه ویژه دولت به سیل زدگان
حالا که اوضاع و احوال پلدختر با کمک دستگاه های اجرایی و گروه های جهادی به سمت عادی شدن کامل می رود، ساخت خانه برای سیل زدگان در خانه های امن به دغدغه اصلی مسوولان تبدیل شده و دولت قرار است خانوار...

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۸/۱/۲۶ - ۰۴:۲۸
آسیاب آبی ریگاره نائین
آشنایی با آسیاب آبی ریگاره نائین- آسیاب آبی ریگاره در محمدیه‌ی شهر نایین به عنوان یکی از شاهکارهای معماری و هنری شهرستان نائین محسوب می‌گردد. این آسیاب با تکنیک و روش کند و به وسعت بسیار زیاد به طول ...
۱۳۹۸/۱/۲۷ - ۰۷:۰۹
آماده سازی نمایشگاه توانمندی های دفاعی تیپ 288 زرهی خاش
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی کانون فرهنگی‌زنان بلوچ از خاش به نقل از روابط عمومی تیپ 288 زرهی شهید سلیمان هاشم زهی، یکشنبه ۲۵ فروردین ماه نیروهای تیپ ۲۸۸ در حال آماده سازی نمایشگاه توانمندی ه...
۱۳۹۸/۱/۲۶ - ۰۴:۲۳
طرز تهیه پیراشکی سیب زمینی
سیب زمینی آب پز: ۲ عدد بزرگ، تخم مرغ: ۲ عدد، آرد سوخاری: مقداری،گوشت چرخ کرده: ۲۰۰ گرم، پیاز ریز شده: ۱ عدد، سیر ریز شده: ۲ حبه،رب گوجه فرنگی: یک قاشق غذاخوری،جعفری خرد شده: ۳ قاشق غذاخوری، نمک و اد...
۱۳۹۸/۱/۲۶ - ۰۴:۱۸
خواص شیره و ارده:
در فصل زمستان از مصرف شیره و ارده غافل نشوید!
۱۳۹۸/۱/۲۷ - ۰۴:۴۱
آیا رفتارهای بد فرزندانمان را تشدید می‌کنیم
کودکان راهکارهای لازم برای مدیریت ناراحتی‌ها و دردهای خود را ندارند. ذهن آن‌ها ظرفیت هضم ناامیدی را ندارد و نمی‌توانند خود را آرام کرده و واکنش‌هایشان را کنترل کنند. تنبیه کودکان برای این رفتارها نه‌ت...
۱۳۹۸/۱/۲۸ - ۰۷:۰۵
برگزاری جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در خاش
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی کانون فرهنگی‌زنان بلوچ از خاش به نقل از روابط عمومی تیپ ۲۸۸ زرهی شهید هاشمزهی، شامگاه سه شنبه ۲۷ فروردین جشن روز میلاد حضرت علی اکبر (ع) به همت تیپ 288 زرهی شهید سل...
۱۳۹۸/۱/۲۵ - ۰۵:۰۷
دستور تخلیه برخی مناطق شهرستان فنوج در پی احتمال وقوع سیل صادر شد
در پی اخطاریه جوی و اعلام مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان، ستاد مدیریت بحران فنوج دستور تخلیه ۶ محله را که در معرض خطر سیل هستند صادر کرد.
۱۳۹۸/۱/۲۵ - ۰۴:۵۳
توصیه هایی برای نگهداری مواد غذایی در یخچال
قرار دادن مواد غذایی گوناگون و متعدد برای مدت طولانی در داخل یخچال، كار بسیار راحتی است، اما معمولاً افراد خانواده از مواد غذایی كه در داخل یخچالشان وجود دارد غافل می‌شوند و آنها را به فراموشی می‌سپ...