وبسایت خبری
امروز: شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸
هدف دشمن جوانان ما می باشند که آن ها را از مسیر انقلاب و شهادت منحرف کنند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زنان بلوچ از زابل ؛ گفتگو با برادر پاسدار عیسی نکویی ،جانباز بازنشسته و مسئول کانون بازنشستگان سپاه ، به مناسبت روز جانباز

*ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع)و روز جانباز لطفا خودتان را معرفی بفرمایید؟  

اینجانب پاسدار بازنشسته عیسی نکویی متولد سال 1344می باشم، در سن  18 سالگی افتخار این را داشتم به مدت 40 ماه در جنگ تحمیلی  در کنار هم رزمان جهت دفاع از کیان و آب و خاکمان خدمت کنم و توفیق داشتم که حدود 32 سال در مجموعه سپاه خدمت کنم و در حال حاضر هم مسئول کانون بازنشستگان سپاه و مدرس دانشگاه نیزهستم.

* چه زمانی به جبهه اعزام شدید؟

 در 31 شهریور سال 59  وقتی جنگ شروع شد، در مقطع راهنمایی مشغول به تحصیل بودم و بخاطر سن کم اجازه اعزام به جبهه را به من نمی دادند اما با پیگیری هایی که داشتم این توفیق نصیبم شد که در اواخر سال 61 به جبهه اعزام  شوم.

 

*در چه عملیات هایی شرکت داشتید؟

اولین عملیات، والفجر یک بود که توفیق داشتیم با سردار معروفی هم سنگر باشیم و به عنوان کمک خمپاره انداز در خدمت سردار در منطقه  فکه بودم .

همچنین در عملیات خیبر از دو ناحیه پای چپ و دست چپ ترکش خوردم و در عملیات بدر از طریق برخورد راکت هواپیما به سنگر بنده مجروح  و دو نفر از همرزمانم یوسف سنچولی از سیستان  و نامجو از کرمان  به شهادت رسیدند.

عملیات دیگرعملیات کربلای 5 در محدوده شلمچه بودکه  در این عملیات هم توفیق حضور داشتم .

*خواسته شما از مسئولین چیست؟

خواسته ام فقط این است که مسئولین به پیشکسوتان توجه بیشتری داشته باشند و طبق فرمایش رهبری طوری نباشد که بازنشستگان و پیشکسوتان در مسائل زندگی و حاشیه قرار بگیرند ،باید به آنها توجه ویژه ای شود.

*به عنوان سخن آخرپیام شما برای جوانان چیست؟

 هدف دشمن جوانان ما می باشند که آن ها را از مسیر انقلاب و شهادت منحرف کنند . جوانان باید ادامه دهنده راه امام و شهدا باشند.، جوانان باید پاسدار خون شهدا باشند چون هر چه آبرو داریم از خون شهدا است.

 


786

سرویس : استان
تاریخ : ۱۳۹۸/۱/۲۱ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۴۵۶۷۳۷
 
ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۸/۱/۳۱ - ۰۸:۰۹
غبار روبی مزار شهداي گمنام در خاش
به مناسب روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر (ع) غبار روبی مزار شهداي گمنام در خاش برگزارشد.
۱۳۹۸/۱/۳۱ - ۰۸:۰۵
مدرسه یک کلاسه خیری روستای میاندران شهرستان بمپور کلنگ زنی شد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بمپور گفت این مدرسه با پیگیری اعضای مجمع فرهنگ و اندیشه مکران از سوی موسسه مهر آفرین ساخته می شود.
۱۳۹۸/۱/۳۱ - ۰۸:۰۳
شروع عملیات بازگشایی راه های ارتبا‌طی حوزه آبگاه و کوچینک
‌رئیس شورای اسلامی روستای کوچینک از اقدام سریع و همکاری اداره راه و شهرسازی شهرستان نیکشهر نسبت به بازگشایی راه های ارتباطی حوزه آبگاه و کوچینک تقدیر و تشکر کرد
۱۳۹۸/۱/۳۱ - ۰۷:۵۸
جشنواره بازی های سنتی ،بومی و محلی در چابهار برگزار شد
جشنواره بازی های سنتی ،بومی محلی بمناسبت هفته جوان ونیمه شعبان در شهرستان چابهار برگزارشد.
۱۳۹۸/۱/۳۱ - ۰۷:۵۷
بازدید فرماندار نیکشهر از محور ارتباطی نیکشهر - بنت
فرماندار شهرستان نیکشهر در رأس هیأتی از مدیران عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان از محور ارتباطی نیکشهر به بنت بازدید کرد
۱۳۹۸/۱/۳۱ - ۰۷:۵۵
اولین نشست شورای اداری شهرستان نیکشهر درسال 98برگزار شد
اولین نشست شورای اداری شهرستان نیکشهر امروز به ریاست صالحی فرماندار شهرستان نیکشهر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .
۱۳۹۸/۱/۳۱ - ۰۷:۴۸
سلام بر مهدی منتقم (عج)
سلام بر جان‌ها، طراوت هستی، شادابی بخش روزگاران ...
۱۳۹۸/۱/۳۱ - ۰۶:۵۵
همکاری های ایران و آذربایجان درحوزه صنعت افزایش می یابد
شاهین مصطفی اف وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان گفت که این کشور و ایران همکاری های خود را در حوزه صنعت افزایش می دهند.
۱۳۹۸/۱/۳۱ - ۰۶:۵۱
تسلیحات جدید ارتش رونمایی شد
نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از 6 دستاورد جدید خود رونمایی کرد.
۱۳۹۸/۱/۳۱ - ۰۶:۴۶
هدیه ویژه دولت به سیل زدگان
حالا که اوضاع و احوال پلدختر با کمک دستگاه های اجرایی و گروه های جهادی به سمت عادی شدن کامل می رود، ساخت خانه برای سیل زدگان در خانه های امن به دغدغه اصلی مسوولان تبدیل شده و دولت قرار است خانوار...

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۸/۱/۲۷ - ۰۷:۰۹
آماده سازی نمایشگاه توانمندی های دفاعی تیپ 288 زرهی خاش
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی کانون فرهنگی‌زنان بلوچ از خاش به نقل از روابط عمومی تیپ 288 زرهی شهید سلیمان هاشم زهی، یکشنبه ۲۵ فروردین ماه نیروهای تیپ ۲۸۸ در حال آماده سازی نمایشگاه توانمندی ه...
۱۳۹۸/۱/۲۶ - ۰۴:۲۸
آسیاب آبی ریگاره نائین
آشنایی با آسیاب آبی ریگاره نائین- آسیاب آبی ریگاره در محمدیه‌ی شهر نایین به عنوان یکی از شاهکارهای معماری و هنری شهرستان نائین محسوب می‌گردد. این آسیاب با تکنیک و روش کند و به وسعت بسیار زیاد به طول ...
۱۳۹۸/۱/۲۷ - ۰۴:۴۱
آیا رفتارهای بد فرزندانمان را تشدید می‌کنیم
کودکان راهکارهای لازم برای مدیریت ناراحتی‌ها و دردهای خود را ندارند. ذهن آن‌ها ظرفیت هضم ناامیدی را ندارد و نمی‌توانند خود را آرام کرده و واکنش‌هایشان را کنترل کنند. تنبیه کودکان برای این رفتارها نه‌ت...
۱۳۹۸/۱/۲۶ - ۰۴:۲۳
طرز تهیه پیراشکی سیب زمینی
سیب زمینی آب پز: ۲ عدد بزرگ، تخم مرغ: ۲ عدد، آرد سوخاری: مقداری،گوشت چرخ کرده: ۲۰۰ گرم، پیاز ریز شده: ۱ عدد، سیر ریز شده: ۲ حبه،رب گوجه فرنگی: یک قاشق غذاخوری،جعفری خرد شده: ۳ قاشق غذاخوری، نمک و اد...
۱۳۹۸/۱/۲۶ - ۰۴:۱۸
خواص شیره و ارده:
در فصل زمستان از مصرف شیره و ارده غافل نشوید!
۱۳۹۸/۱/۲۸ - ۰۷:۰۵
برگزاری جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در خاش
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی کانون فرهنگی‌زنان بلوچ از خاش به نقل از روابط عمومی تیپ ۲۸۸ زرهی شهید هاشمزهی، شامگاه سه شنبه ۲۷ فروردین جشن روز میلاد حضرت علی اکبر (ع) به همت تیپ 288 زرهی شهید سل...