وبسایت خبری
امروز: سه شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸
هدف دشمن جوانان ما می باشند که آن ها را از مسیر انقلاب و شهادت منحرف کنند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زنان بلوچ از زابل ؛ گفتگو با برادر پاسدار عیسی نکویی ،جانباز بازنشسته و مسئول کانون بازنشستگان سپاه ، به مناسبت روز جانباز

*ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع)و روز جانباز لطفا خودتان را معرفی بفرمایید؟  

اینجانب پاسدار بازنشسته عیسی نکویی متولد سال 1344می باشم، در سن  18 سالگی افتخار این را داشتم به مدت 40 ماه در جنگ تحمیلی  در کنار هم رزمان جهت دفاع از کیان و آب و خاکمان خدمت کنم و توفیق داشتم که حدود 32 سال در مجموعه سپاه خدمت کنم و در حال حاضر هم مسئول کانون بازنشستگان سپاه و مدرس دانشگاه نیزهستم.

* چه زمانی به جبهه اعزام شدید؟

 در 31 شهریور سال 59  وقتی جنگ شروع شد، در مقطع راهنمایی مشغول به تحصیل بودم و بخاطر سن کم اجازه اعزام به جبهه را به من نمی دادند اما با پیگیری هایی که داشتم این توفیق نصیبم شد که در اواخر سال 61 به جبهه اعزام  شوم.

 

*در چه عملیات هایی شرکت داشتید؟

اولین عملیات، والفجر یک بود که توفیق داشتیم با سردار معروفی هم سنگر باشیم و به عنوان کمک خمپاره انداز در خدمت سردار در منطقه  فکه بودم .

همچنین در عملیات خیبر از دو ناحیه پای چپ و دست چپ ترکش خوردم و در عملیات بدر از طریق برخورد راکت هواپیما به سنگر بنده مجروح  و دو نفر از همرزمانم یوسف سنچولی از سیستان  و نامجو از کرمان  به شهادت رسیدند.

عملیات دیگرعملیات کربلای 5 در محدوده شلمچه بودکه  در این عملیات هم توفیق حضور داشتم .

*خواسته شما از مسئولین چیست؟

خواسته ام فقط این است که مسئولین به پیشکسوتان توجه بیشتری داشته باشند و طبق فرمایش رهبری طوری نباشد که بازنشستگان و پیشکسوتان در مسائل زندگی و حاشیه قرار بگیرند ،باید به آنها توجه ویژه ای شود.

*به عنوان سخن آخرپیام شما برای جوانان چیست؟

 هدف دشمن جوانان ما می باشند که آن ها را از مسیر انقلاب و شهادت منحرف کنند . جوانان باید ادامه دهنده راه امام و شهدا باشند.، جوانان باید پاسدار خون شهدا باشند چون هر چه آبرو داریم از خون شهدا است.

 


786

سرویس : استان
تاریخ : ۱۳۹۸/۱/۲۱ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۴۵۶۷۳۷
 
ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۸/۴/۳ - ۰۸:۰۰
دیدار فرماندار با شهردار و اعضای شورای اسلامی خاش
فرماندار خاش: مسئولین هر بخشی خادمان مردم هستند.
۱۳۹۸/۴/۳ - ۰۷:۵۹
کارگاه آموزشی مهارت برقراری ارتباط موثر برگزار شد
کارگاه آموزشی "مهارت برقراری ارتباط موثر" با حضور 50 نفر از کارکنان دستگاه های اجرایی در سالن همایش های فرمانداری شهرستان ایرانشهر برگزار شد .
۱۳۹۸/۴/۳ - ۰۷:۵۶
دیدار فرماندار با مدیران حوزه جهاد کشاورزی
فرماندار خاش: تمام تلاش مسئولین باید در راستای رفع مشکلات مردم و در کسب رضایت مندی آنان باشد.
۱۳۹۸/۴/۳ - ۰۷:۴۸
دیدار فرماندار نیکشهر با پرسنل فرمانداری و بخشداری مرکزی نیکشهر
فرماندار شهرستان نیکشهر با پرسنل فرمانداری و بخشداری مرکزی دیدار و گفت و گو کرد ....
۱۳۹۸/۴/۳ - ۰۵:۴۸
راه بوجود آمدن سر خوشی
طناب زدن فقط برای بدن ساز ها یا کسانی که به خاطر بیماری قلبی باید ورزش کنند مناسب نیست بررسی ها نشان داده که طناب زدن مقداری زیادی اندروفین در بدن آزاد می کند . اندروفین هورمونی است که موجب بوجود آ...
۱۳۹۸/۴/۳ - ۰۵:۴۶
طلاق چه پیامدهایی برای زن و مرد دارد؟
مردم اعتقاددارند که دراین دوره های عاطفی که احساس ضعف می‌کنند وقادر به درست فکرکردن نیستند، سیستم دفاعی وکلای طلاق و دادگستری نیزمشکلات آنهاراحل میکند بعضی از افراد همچنین معتقد هستند که استخدام یک...
۱۳۹۸/۴/۳ - ۰۵:۴۴
طرز تهیه کامل “ذرت مکزیکی” با طعمی فوق العاده بی نظیر
یک “ذرت مکزیکی” فوق العاده خوشمزه را با دستور تهیه پر از قارچ و سس خوشمزه می توان تهیه نمود.
۱۳۹۸/۴/۳ - ۰۵:۴۲
صبحانه سالم برای کودکان
جالب است بگوییم در چند ماه اول زندگی شیر مادر تنها غذای کودک است. غذایی که ۵۰ درصد آن چربی است ولی نه تنها باعث بیماری کودک نمی شود که او را قوی می کند. نکته دوم این که ۷۰ درصد مغز از چربی تشکیل شده ا...
۱۳۹۸/۴/۳ - ۰۵:۴۱
تاکوی چدار و تخم مرغ
مواد لازم : نان ترتیلا : 2عدد، سس سالسا : 1 قاشق، پنیر چدار کم چرب و رنده شده : 2قاشق غذاخوری،تخم مرغ همزده : 1عدد،روغن مخصوص سرخ کردنی : 1 قاشق مرباخوری

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۸/۳/۲۸ - ۰۸:۳۴
مزایا و معایب نوشیدن قهوه
قهوه یکی از نوشیدنی های خاصی است که می تواند در تمام لحظات روز یا بعد از هر غذایی صرف شود. البته بعضی این نوشیدنی را فقط گاهی اوقات و در شرایطی خاص مصرف می کنند.
۱۳۹۸/۳/۲۹ - ۰۹:۰۵
ایران از آمریکا خواست به حضور غیرقانونی خود در سوریه پایان دهد
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد با تاکید بر تمامیت ارضی و حاکمیت دولت سوریه از آمریکا خواست تا به حضور غیرقانونی خود در این کشور پایان دهد.
۱۳۹۸/۳/۲۸ - ۰۷:۵۳
کوهستانهای باشکوه جهان
ورزش کوهنوردی در سال 1760 متولد شد، زمانی که دانشمندی جوان اهل ژنو به نام هورس بندیکت دو سوسور مبلغی پول به عنوان جایزه برای اولین کسی تعیین کرد که به بالای کوه مون بلان، بلندترین قله اروپا، برسد. و...
۱۳۹۸/۳/۳۰ - ۰۶:۵۰
علت سانسور سعودی درباره ۲ انفجار جده؛ عصبانیت از ولیعهد یا اختلافات در داخل سلطنت
سکوت عربستان درباره انفجار دو خودرویی که ماه ژوئن در جده رخ داد، جنجال گسترده‌ای در میان تحلیل‌گران سیاسی به راه انداخته است و در حالی که ریاض حرفی از این حادثه نزده و رسانه‌های این کشور هم جزئیات را ...
۱۳۹۸/۳/۲۸ - ۰۸:۳۷
مسدود کردن مزاحمان تلفنی در واتس‌اپ
این روزها علاوه بر اپلیکیشن تلگرام، اپلیکیشن واتس‌اپ نیز به دلیل پشتیبانی از قابلیت برقراری تماس تلفنی، یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها در میان کاربران ایرانی به‌شمار می‌رود.
۱۳۹۸/۳/۲۸ - ۰۸:۳۰
کارگاه آموزشی حقوق در شهرستان ایرانشهر برگزار شد
ارث در لغت به معنای مالی است که از شخص متوفی (درگذشته) باقی مانده و در اصطلاح به معنای انتقال دارایی شخص متوفی به بازماندگان است که انتقال اموال و دارایی‌های شخص متوفی به بازماندگان، بدون اراده متوفی ...
۱۳۹۸/۳/۳۰ - ۰۶:۴۸
درخواست حقوق بشری‌ها از آسه‌آن برای حل بحران روهینجا
در آستانه نشست "مجمع کشورهای جنوب‌شرق آسیا" (آسه‌آن) گروه‌های حقوق بشری دیروز (چهارشنبه) از رهبران این گروه آسیایی خواستد تا در رویکرد خودشان نسبت به بحران آورگان روهینجا تجدیدنظر کنند.
۱۳۹۸/۳/۳۰ - ۰۶:۴۶
هشدار نتانیاهو به اعراب نسبت به محک "قدرت ویرانگر" ارتش رژیم صهیونیستی
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به کشورهای عربی نسبت به آزمودن قدرت "بسیار ویرانگر" ارتش این رژیم هشدار داد.
۱۳۹۸/۳/۳۰ - ۰۶:۴۴
گروه‌های مقاومت فلسطین خواهان تحریم کارگاه اقتصادی بحرین
گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه بار دیگر خواستار تحریم کارگاه اقتصادی بحرین تحت نظارت آمریکا شدند.
۱۳۹۸/۳/۲۹ - ۰۶:۲۸
غار اصحاب کهف کجاست؟
داستان اصحاب کهف را همه ما شنیدیم، چند جوان و یک سگ که برای سال‌ها در یک غار به خواب رفتند. کسانی که نمی توانستند دین خودشان را به فرمانروای وقت روم باستان اعلام کنند، به این غار می روند و بعد از سال‌...