وبسایت خبری
امروز: جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷
زنانی که از ازدواج میترسند
ما 2 گروه زن داریم که به دلیل ترس از انتخاب بد حاضر نیست ازدواج کنه.گروه اول زنانی هستند که منتظر یه فرصت خوب هستند.اینها خیلی خطرناک دارن حرکت میکنند.افرادی هستند که زیر نگاه شدیداطرافیان قرار دارند و مسلماً نمی خواهند که پس از ازدواجشان بشنوند : اِهه ، یارو رو! اینهمه صبر کرد آخرش با این تحفه ازدواج کرد!

به گــزارش سرویـــس مقــالات زنان بلــوچ:

از طرفی بی اعتمادی به در و دیوار و عدم شناخت فاکتورهای صحیح یک نفرقدرت بله گفتن را ازشون سلب میکند.آنها یه فرد کاملاً تضمین شده رو از هر نظر می خواهند. اونها هزینه زمانی گزافی رو دارن پرداخت می کنند و مسلماً می خواهند از اینهمه هزینه سودی عایدشون بشه وهمچنین مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند. دخترانی که باید یه چیزهایی رو به بعضی ها ثابت کنند و برای یک مرتبه هم که شده پوزشون رو بزنند! این گروه باید به چند نکته توجه کنند.

1-این هزینه سنگینی رو که شما در حال پرداختش هستید باعث میشه که سطح انتظاراتتون بالا بره.شما معمولاً بعد از ازدواج خیلی بیرحم میشین! چون زمانی دیگه برای از دست دادن ندارین و شوهرتون نبایددر خوشبخت کردنتون فس فس کنه! شما شانس هیچ آزمایشی رو بهش نمیدین و اون فرد نگونبخت باید تمامی هزینه هایی که شما کردید رو سریعاً بهتون پس بده!! مسلماً اگر فرد توانایی کافی برای این مهم نداشته باشه و کسی باشه که درک حسی بلد نباشه شما وی را خواهید کشت!

2-بدونین هر ثانیه رو که اضافه میکنین 6 برابرش شرط انتخاب یک نفر رو سخت تر میکنین.شما همواره انتظار یک فرد خاص رو دارید...یه خبر بد هم که باید بهتون بدم اینه که اکثراً پیداش نمیکنین! واقعیت اینه انتخابهای شما بعد از مدتی شروع میکنه به کم شدن.بلایی هم که از آسمون ممکنه نازل بشه! اینه که بعد از مدتی دچار وحشت تنهایی بشین و در نتیجه به اولین کور و کچلی که یک هزارم خواسته های قبلتون رو نداره شوهر کنین و مجبورین کلی هم ازش در مقابل تعجب اطرافیان دفاع کنین!

3-شما از یک فرد معمولی انتظار بیشتری از همسرتون دارید . شما عموماً خودتون رو سرکوب حسی و جنسی میکنید.دچار یک افسردگی پنهان میشید و نهایتاً همواره منتظرین که فرد مورد نظرتون بیاد و رل فرمان زندگی رو ازتون بگیره تا شما یه نفسی بکشین و دیگه مسؤل رانندگی نباشین!شما می خواین کولر رو بزنین و یکم چشماتون رو ببندین و استراحت کنین! 

مشکل اینجاست که شوهرتون هم دقیقاً همین مرگش بوده که خواسته ازدواج کنه! حالا اون هم دیگه توان نداره و میخواد فرمان رو ول کنه و کنار شما استراحت کنه! خب ، حالا کدوم دره رو می پسندین که بیوفتین توش؟!زنانی هستند که از مردها متنفر شدن و اگه بتونن نسلشون رو منقرض میکنن! اینها کمبود ها و ضربات عاطفی و همچنین نگرش غلطی که به روابط مرد و زن داشتن باعث شده من برای جن هم آرزوی چنین زنانی رو نکنم!البته اینها بیشتر دارن پوست خودشون رو میکنن تا دیگران!

نکته جالب اینکه اینها در ازدواج موفق به حساب میان! چون تمام موارد احساسی رو بچه گانه و روابط زناشویی رو کوته فکرانه میبینند و درگیر مسائل مهمتری!! هستند غالباً با یک تیکه پاره آجر مثل خودشون ازدواج میکنن و اینقدر خشک و قفل منطق هستند که حرف هیچکس رو نمیپذیرند و در نتیجه کاملاً راحتند! من خیلی سوال از این گروه دارم ولی چون میدونم دارم آب تو هاون میکوبم حرفی نمیزنم!

به کوشش: زلیخا رخشانی

 

سرویس : مقاله
تاریخ : ۱۳۹۷/۹/۱۵ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۴۵۴۶۹۵
 
ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۷/۹/۲۲ - ۰۸:۵۱
7 کشته 46 زخمی براثر سانحه قطار در ترکیه
سانحه ریلی در شهر آنکارا پایتخت ترکیه هفت کشته و 46زخمی بر جا گذاشت.
۱۳۹۷/۹/۲۲ - ۰۸:۴۸
قطعنامه ضد سعودی سناتورهای آمریکایی یک گام دیگر به تصویب نزدیک‌تر شد
نمایندگان مجلس سنای آمریکا بامداد پنجشنبه (به وقت تهران) با پیشبرد طرحی که برای اولین بار خواستار نظارت بر اختیارات رئیس‌جمهور این کشور جهت استفاده از نظامیانش در خارج از این کشور است، موافقت کردند.
۱۳۹۷/۹/۲۲ - ۰۸:۴۲
هشدار پنتاگون به اردوغان نسبت به انجام عملیات جدید در سوریه
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) هشدار داد که حملات ترکیه به کردها در شمال سوریه "غیرقابل قبول" است.
۱۳۹۷/۹/۲۲ - ۰۸:۴۰
چراغ سبز سنا به بررسی قطعنامه پایان حمایت آمریکا از جنگ یمن
سنای تحت کنترل جمهوری‌خواهان آمریکا در ضربه‌ای مهلک به دونالد ترامپ به بررسی قعطنامه پایان حمایت آمریکا از جنگ ائتلاف متجاوز سعودی در یمن رای مثبت داد.
۱۳۹۷/۹/۲۲ - ۰۸:۳۸
دیدار اسد با هیات روسی برای بررسی تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، هیات روسی متشکل از نمایندگانی از وزارت دفاع و خارجه روسیه با بشار اسد درمورد آغاز تلاش‌ها برای تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه و تحولات اوضاع در این کشور گفتگو کرد.
۱۳۹۷/۹/۲۲ - ۰۸:۳۶
اعلام آمادگی کویت برای میزبانی از امضای توافق صلح در یمن
وزیر امور خارجه کویت اعلام کرد که کشورش آماده میزبانی از مراسم امضای توافقی است که در صورت حصول آن به جنگ در یمن پایان می‌دهد.
۱۳۹۷/۹/۲۲ - ۰۸:۳۲
نکات کلیدی برای داشتن محیط کاری مثبت و بدون استرس
-خوش قول باشید و سر وقت در جلسات حاضر شوید. -برنامه هایتان را زودتر از موعد زمان بندی کنید.
۱۳۹۷/۹/۲۲ - ۰۸:۳۱
ویژگی های کمال گرایی
کمال‌گرايي یا کمال‌طلبی در علم روان شناسی باوریست که در آن باید تمام کارها را به شیوه‌ای وسواسی کامل انجام داد و غیر از آن مورد قبول نیست.
۱۳۹۷/۹/۲۲ - ۰۸:۳۱
نوشابه لبنی نوشابه‌ای بر پایه شیر
تغییر شیوه زندگی و مدرن شدن آن یک تغییر اساسی در الگوی غذایی بسیاری از ما ایجاد کرده است و آن هم تمایل بیشتر به مصرف غذاهای آماده سریع و نوشیدن محصولاتی مانند انواع نوشابه ‌های گازدار همراه با این غذ...
۱۳۹۷/۹/۲۲ - ۰۸:۳۰
هيرمند
چرا به كوی نريمان دگر نمی گذری هيرمند يال افشان چرا زميهن رستم خبر نمی گیری ز روزگار نژاده يلان نمی پرسی

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۷/۹/۲۰ - ۰۹:۳۸
مصاحبه با معلول موفق
با توجه به سپری شدن روز جهانی معلولین میخواستیم به این بهانه گفت و گویی داشته باشیم با یکی از معلولان موفق شهرستان خاش
۱۳۹۷/۹/۱۹ - ۰۹:۳۹
کارگاه مهارت حل مسئله در زابل برگزار شد
زندگی یک فرصت بزرگ و شاد است و شاید یک مسئله بزرگ است که روزانه مسائل کوچک را برای ما به ارمغان می‌آورد که ما آن‌ها را مشکلات می‌نامیم. حل مشکلات فرا روی انسان، تأثیر سازنده‌ای در ایجاد اعتمادبه‌نفس و...
۱۳۹۷/۹/۱۹ - ۰۸:۴۵
کارگاه آموزشی تاثیرات طلاق بر فرزندان در خاش برگزار شد
پدیده‌ طلاق پدیده‌ای‌ است‌ که‌ متأسفانه‌ آمارش‌ نه‌ تنها در مملکت‌ ما، بلکه‌ در تمام‌ جهان‌ رو به‌ افزایش‌ است‌. مشکلاتی‌ از قبیل‌ فقر، عدم‌ درک‌ متقابل‌، دخالت‌ خانواده‌، اعتیاد، ازدواج‌ مجدد و غیره‌...
۱۳۹۷/۹/۱۹ - ۰۸:۴۰
کارگاه آموزشی تهاجم فرهنگی در خاش برگزار شد
تهاجم فرهنگی جدیدترین ابزار کشورهای استعمارگر برای نفوذ به کشورهای دیگر است. تهاجم فرهنگی با تضعیف فرهنگ یک کشور قصد دارد فرهنگ بیگانه را جایگزین آن کند.
۱۳۹۷/۹/۱۹ - ۰۸:۰۰
پیکر شهید حادثه تروریستی چابهار در یاسوج تشییع شد
پیکر مطهر شهید حادثه تروریستی چابهار ،ستوان یکم 'داریوش رنجبر' روز یکشنبه با حضور باشکوه مقام های لشکری و کشوری ، مردم شهید پرور و ولایتمدار کهگیلویه وبویراحمد و در میان حزن و اندوه عزاداران و دوستدار...
۱۳۹۷/۹/۱۹ - ۰۷:۰۷
همتی جهادي و اهدای جهاز به 30 نوعروس فنوجي
گروه جهادی منتظران خورشید، با هدف خدمت رسانی به مردم محروم وتسهیل ازدواج جوانان، به 30 فنوجی جهیزیه کامل اهدا کرد.
۱۳۹۷/۹/۱۹ - ۰۹:۳۷
کارگاه تاکتیک‌های ناتوی فرهنگی در زابل برگزار شد
از چند سال قبل بحث تضعیف مسلمانان به وسیله‌ی غرب جدی گرفته شد، یکی از مراحل این کار، تغییر در آداب و رسوم و شیوه‌های زندگی اسلامی بود. سردمداران تفکر تقابل یهود با اسلام در این فکر فرو رفتند که نوع شی...
۱۳۹۷/۹/۱۹ - ۰۷:۵۲
حقوق خانواده
بی شک عشق، علاقه و پیوند عاطفی میان زن و شوهر زیربنای پیوند زناشویی است که آن را از سایر قراردادهای اجتماعی متمایز می کند
۱۳۹۷/۹/۱۹ - ۰۹:۰۹
چگونه حافظه تلفن همراه را افزایش دهیم
در این مطلب سعی می شود تا با ذکر ترفندی نحوه افزایش فضای ذخیره سازی در گوشی های آیفون را به شما ارائه دهیم.
۱۳۹۷/۹/۱۹ - ۰۷:۵۷
مشکل آب شهر سربازکلات بررسی وپیگیری شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زنان بلوچ ازسرباز روز دوشنبه 19 آذر97 جلسه ای به ریاست سایگانی بخشدارسرباز، باحضورامیری رئیس اداره آب وفاضلاب شهری شهر سرباز واعضای شورای شهر باهدف مسائل ومشکلات کم آبی شهر...