وبسایت خبری
امروز: دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸
زنانی که از ازدواج میترسند
ما 2 گروه زن داریم که به دلیل ترس از انتخاب بد حاضر نیست ازدواج کنه.گروه اول زنانی هستند که منتظر یه فرصت خوب هستند.اینها خیلی خطرناک دارن حرکت میکنند.افرادی هستند که زیر نگاه شدیداطرافیان قرار دارند و مسلماً نمی خواهند که پس از ازدواجشان بشنوند : اِهه ، یارو رو! اینهمه صبر کرد آخرش با این تحفه ازدواج کرد!

به گــزارش سرویـــس مقــالات زنان بلــوچ:

از طرفی بی اعتمادی به در و دیوار و عدم شناخت فاکتورهای صحیح یک نفرقدرت بله گفتن را ازشون سلب میکند.آنها یه فرد کاملاً تضمین شده رو از هر نظر می خواهند. اونها هزینه زمانی گزافی رو دارن پرداخت می کنند و مسلماً می خواهند از اینهمه هزینه سودی عایدشون بشه وهمچنین مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند. دخترانی که باید یه چیزهایی رو به بعضی ها ثابت کنند و برای یک مرتبه هم که شده پوزشون رو بزنند! این گروه باید به چند نکته توجه کنند.

1-این هزینه سنگینی رو که شما در حال پرداختش هستید باعث میشه که سطح انتظاراتتون بالا بره.شما معمولاً بعد از ازدواج خیلی بیرحم میشین! چون زمانی دیگه برای از دست دادن ندارین و شوهرتون نبایددر خوشبخت کردنتون فس فس کنه! شما شانس هیچ آزمایشی رو بهش نمیدین و اون فرد نگونبخت باید تمامی هزینه هایی که شما کردید رو سریعاً بهتون پس بده!! مسلماً اگر فرد توانایی کافی برای این مهم نداشته باشه و کسی باشه که درک حسی بلد نباشه شما وی را خواهید کشت!

2-بدونین هر ثانیه رو که اضافه میکنین 6 برابرش شرط انتخاب یک نفر رو سخت تر میکنین.شما همواره انتظار یک فرد خاص رو دارید...یه خبر بد هم که باید بهتون بدم اینه که اکثراً پیداش نمیکنین! واقعیت اینه انتخابهای شما بعد از مدتی شروع میکنه به کم شدن.بلایی هم که از آسمون ممکنه نازل بشه! اینه که بعد از مدتی دچار وحشت تنهایی بشین و در نتیجه به اولین کور و کچلی که یک هزارم خواسته های قبلتون رو نداره شوهر کنین و مجبورین کلی هم ازش در مقابل تعجب اطرافیان دفاع کنین!

3-شما از یک فرد معمولی انتظار بیشتری از همسرتون دارید . شما عموماً خودتون رو سرکوب حسی و جنسی میکنید.دچار یک افسردگی پنهان میشید و نهایتاً همواره منتظرین که فرد مورد نظرتون بیاد و رل فرمان زندگی رو ازتون بگیره تا شما یه نفسی بکشین و دیگه مسؤل رانندگی نباشین!شما می خواین کولر رو بزنین و یکم چشماتون رو ببندین و استراحت کنین! 

مشکل اینجاست که شوهرتون هم دقیقاً همین مرگش بوده که خواسته ازدواج کنه! حالا اون هم دیگه توان نداره و میخواد فرمان رو ول کنه و کنار شما استراحت کنه! خب ، حالا کدوم دره رو می پسندین که بیوفتین توش؟!زنانی هستند که از مردها متنفر شدن و اگه بتونن نسلشون رو منقرض میکنن! اینها کمبود ها و ضربات عاطفی و همچنین نگرش غلطی که به روابط مرد و زن داشتن باعث شده من برای جن هم آرزوی چنین زنانی رو نکنم!البته اینها بیشتر دارن پوست خودشون رو میکنن تا دیگران!

نکته جالب اینکه اینها در ازدواج موفق به حساب میان! چون تمام موارد احساسی رو بچه گانه و روابط زناشویی رو کوته فکرانه میبینند و درگیر مسائل مهمتری!! هستند غالباً با یک تیکه پاره آجر مثل خودشون ازدواج میکنن و اینقدر خشک و قفل منطق هستند که حرف هیچکس رو نمیپذیرند و در نتیجه کاملاً راحتند! من خیلی سوال از این گروه دارم ولی چون میدونم دارم آب تو هاون میکوبم حرفی نمیزنم!

به کوشش: زلیخا رخشانی

 

سرویس : مقاله
تاریخ : ۱۳۹۷/۹/۱۵ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۴۵۴۶۹۵
 
ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۸/۳/۵ - ۰۸:۰۷
پکوره زینت سفرهای افطاری
پکوره یکی از غذاهای سنتی، خوشمزه و مورد علاقه مردم جنوب استان و زینت‌بخش سفره افطار آن‌ها در ماه مبارک رمضان است.
۱۳۹۸/۳/۵ - ۰۸:۰۳
فضیلت افطاری دادن
عَنْ زَيْدِ بْنِ خَالِدٍ الْجُهَنِيِّ قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّي اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ «مَنْ فَطَّرَ صَائِماً کان لَهُ مِثْلُ أَجْرِهِمْ مِنْ غَيْرِ أَنْ يَنْقُصَ مِنْ أُجُورِهِمْ شَيْئاً...
۱۳۹۸/۳/۵ - ۰۷:۵۹
فضایل ماه مبارک رمضان
ماه مبارک رمضان به جهت نزول قرآن کریم در آن و ویژگی های منحصری که دارد در میان ماه های سال قمری برترین است؛ قرآن کریم می فرماید: «ماه رمضان ماهی است که قرآن برای هدایت انسان ها در آن نازل شده است.»
۱۳۹۸/۳/۵ - ۰۷:۰۸
شهرستان زابل + تصویر
برپایی نمایشگاه (به ساحت آفتاب )
۱۳۹۸/۳/۵ - ۰۷:۰۳
به مناسبت شب های قدر:
شب قدر قلب ماه مبارک رمضان است
۱۳۹۸/۳/۵ - ۰۷:۰۱
برگزاری جلسه ارائه عملکرد بهداشت و درمان شهرستان خاش
فرماندار خاش: اهم تلاش ما بر روند خدمات رسانی به مردم و اطلاع رسانی در تمامی زمینه ها به آنهاست.
۱۳۹۸/۳/۵ - ۰۶:۵۹
خطبه های نماز جمعه خاش
امام جمعه خاش: خرمشهر قهرمان با همت بلند مردم و نیروهای ارزشمند نظام آزاد شد.
۱۳۹۸/۳/۵ - ۰۶:۵۷
تجلیل از 250 تلاشگر آموزش متوسطه شهرستان ایرانشهر
همایش تجلیل و تقدیر از 250 نفر تلاشگر حوزه آموزش متوسطه شهرستان ایرانشهر در سال تحصیلی 98-97 با حضور مدیر آموزش و پرورش، آموزگاران و دیگر مسئولین همراه با ضیافت افطاری در تالار مرکز آموزشی رفاهی فرهن...
۱۳۹۸/۳/۵ - ۰۶:۵۶
چابهار؛
غبار روبی و عطر افشانی مزارشهدای گمنام
۱۳۹۸/۳/۵ - ۰۶:۵۵
غبار روبی مزار شهدای شهرستان زابل
به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۸/۲/۳۱ - ۰۶:۵۸
برگزاری محفل انس با قران کریم در زاهدان برگزار شد
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی زنان بلوچ از زاهدان، به مناسبت ماه بهار قرآن، محفل انس با قرآن کریم با حضور بانوان قاری تشییع و تسنن و اعضای اصلی و افتخاری کانون و بسیجیان در حسینیه عاشقان ثا...
۱۳۹۸/۳/۱ - ۰۹:۰۲
برگزاری محفل انس با قران در خاش
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی کانون فرهنگی زنان بلوچ از خاش، محفل نورانی انس با قرآن کریم، چهارشنبه ۱ خرداد ماه مصادف با شانزدهمین روز از ماه رمضان، ماه رحمت و مغفرت به همت کانون فرهنگی زن...
۱۳۹۸/۳/۱ - ۰۹:۲۱
محفل انس با قرآن کریم در شهرستان نیمروز برگزار شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرنگار کانون فرهنگی زنان از سیستان، صبح امروز محفل انس با قرآن کریم ویژه خواهران اهل تسنن و تشیع با حضور خانم خزائلی مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ، اعضای افتخاری...
۱۳۹۸/۳/۱ - ۰۴:۴۸
راهکارهایی خاص برای پرداختن به رفتاراجتماعی به نقل ازاتوود
به کودکان بیاموزید که چگونه بادیگران بازی کنند وبجوشند ...
۱۳۹۸/۳/۱ - ۰۴:۴۴
ویژگی های یک آنتی ویروس مناسب
1. آزمون درخواست : زمانی که می خواهید پوشه یا فایلی را باز کنید و یا به یک صفحه ی اینترنتی دسترسی پیدا کنید، آنتی ویروس باید بتواند آن را بررسی نماید
۱۳۹۸/۳/۲ - ۰۵:۲۶
اگر دندان حساس دارید چای سبز بخورید
چای سبز را می توان یکی از پرخاصیت ترین نوشیدنی های جهان دانست. بنابراین بسیاری از مردم جهان به دلایل مختلف چای سبز می نوشند، عده ای به دنبال لاغری هستند و عده ای دیگر به دنبال آرامش اعصاب، اما جالب اس...
۱۳۹۸/۳/۲ - ۰۵:۲۳
۴ گروه خونی و ویژگی‌های شخصیتی
ژانویه ماه جهانی اهدا خون است. اما می‌دانستید میان گروه خونی و ویژگی‌های شخصیتی شما ارتباط وجود دارد؟
۱۳۹۸/۳/۱ - ۰۸:۱۷
بازدید فرماندار از زیر ساخت های گردشگری و آبخیزداری منطقه تفتان
فرماندار بر تسریع طرح های آبخیزداری تاکید کردند.
۱۳۹۸/۳/۴ - ۰۸:۰۰
حضور 1332 ورزشکار ‌در قالب 111 تیم در جام های رمضان سطح شهرستان نیکشهر
1332 ورزشکار در جام های رمضان شهرستان نیکشهر در قالب 111 تیم در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان نیکشهر حضور داشته و به رقابت می‌پردازند .
۱۳۹۸/۳/۲ - ۰۵:۲۸
بهترین مزارع چای جهان
در جهان می توان حدود ۶۲ کشور را نام برد که به تولید چای می پردازند. مزارع چای در آن ها بسیار است که می تواند به یکی از مناطق پرگردشگر تبدیل شود.