وبسایت خبری
امروز: شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸
دکلمه "لالایی" با صدای زنده یاد حسن جوهرچی

سرویس : اجتماعی
تاریخ : ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۱۲
کد خبر: ۴۳۱۴۵۲
 
ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۸/۱۱/۵ - ۰۵:۵۸
مزایای دمنوش اکالیپتوس و تأثیرات آن
دمنوش اکالیپتوس از برگ درخت اکالیپتوس استرالیا (اوکالیپتوس گلوبولوس) درست میشود. این دمنوش گرم معمولا برای درمان علائم سرماخوردگی و آنفولانزا استفاده میشود.
۱۳۹۸/۱۱/۵ - ۰۵:۵۶
مرزها را مشخص کنید
وقتی کودکتان وارد مدرسه و اجتماع می‌شود، خیلی چیزها تغییر می‌کند؛ دیگر تنها شما نیستید که دایره واژگان کودکتان را گسترش می‌دهید یا به او رفتارهای تازه را می‌آموزید.
۱۳۹۸/۱۱/۵ - ۰۵:۵۴
مراقبت از دندانهای مصنوعی متحرک
در طول شبانه روز دندانهای مصنوعی متحرک باید برای مدتی از دهان خارج شود تا مخاط دهان که تحت فشار دندانهای مصنوعی هنگام غذا خوردن بوده است، استراحت کند و به وضعیت طبیعی خود باز گردد.
۱۳۹۸/۱۱/۵ - ۰۵:۵۲
مالاریا را چندین گونه از پلاسمودیوم ها تولید می کنند
مالاریا یکی از از ملهک ترین بیماری های انسانی استدر هر سال،حدود سه میلیون نفر-که عمدتا کودک هستند- به علت دسترسی نداشتن به دارو و درمان بر اثر این بیماری می میرند.علایم مالاریا عبارت اند از :لرزشدید،ت...
۱۳۹۸/۱۱/۵ - ۰۵:۵۱
ماساژ
ماساژ روشی است اثر گذار برای رفع اسپاسم‌های شدید، رفع گرفتگی و انقباضات عضلانی و به طور عموم رفع خستگی‌های مفرط که در راستای سلامت بخشی به جامعه کمک می‌کند.
۱۳۹۸/۱۱/۵ - ۰۵:۴۸
گياهان مفيد در آلرژی
افرادی كه دارای طبیعت خشك هستند بیشتر دچار حساسیت فصلی می‌شوند. آلرژی فصلی یكی از شایع‌ترین آلرژی‌ها است كه با التهاب مخاط بینی همراه است. این مشكل اگرچه خطرناك نیست، ولی بسیار دردسرساز است و متأسفا...
۱۳۹۸/۱۱/۵ - ۰۵:۴۷
گیاهان با خواص روان گردانی و خلسه آوری
شوید گیاهان مخدر و روان گردان حل کننده است. هر چند میوه کوریاریا در بیشتر مناطق سمی تصور می شود اما بعضی از مردم اکوادور دانه ها را می خورند.(نوعی احساس پرواز به وجود می آورد)
۱۳۹۸/۱۱/۵ - ۰۵:۴۵
طرز تهیه کیک هویج و دارچین
مواد لازم: آرد ............. 2پیمانه (250گرم)، تخم مرغ ....................4عدد، روغن مایع .................3-4 پیمانه، بیکینگ پودر ............1 قاشق مربا خوری، جوش شیرین.........یک دوم قاشق چایخوری...
۱۳۹۸/۱۱/۵ - ۰۵:۴۴
کیک سیب
مواد لازم : آرد سفید : 2 لیوان شکر : نصف لیوان تخم مرغ : 2 عدد سیب رنده شده : یک لیوان وانیل : نصف قاشق چایخوری بیکینگ پودر : یک قاشق چایخوری جوش شیرین : یک قاشق چایخوری گردوی چرخ کرده : نصف ...
۱۳۹۸/۱۱/۵ - ۰۵:۴۱
طرز تهیه کوکو سبزی
مواد لازم: سبزی کوکو (اسفناج، تره، جعفری، گشنیز، شیوید): یک کیلو، سیر : 5 حبه، زرشک : 2 قاشق سوپخوری، شیر : نصف لیوان، تخم مرغ : 9 عدد، مغز گردو : 5 عدد، بکینگ پودر برای پف کردن کوکو : یک قاشق چایخ...

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۴
فرمانده قرارگاه شهید هراتی:
ما توانستیم هیبت آمریکا را با انتقام خون شهید سلیمانی بشکنیم
۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۶:۵۹
کارگاه آموزشی آیین همسرداری در چابهار برگزار شد
یکی از عوامل مهم در تحقق عشق و محبت میان همسران بیان و اظهار آن است.
۱۳۹۸/۱۱/۱ - ۱۰:۴۳
فرماندار خاش: اسماعیل آباد دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی است که در توسعه منطقه می تواند به خوبی نقش آفرینی کنند
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی زنان بلوچ از خاش، پیش از ظهر امروز دیدار مردمی و ملاقات چهره به چهره فرماندار خاش به اتفاق مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با مردم در محل مسجد جامع اسماعیل آباد ا...
۱۳۹۸/۱۱/۱ - ۱۰:۱۸
همایش بانوان سیستانی با محوريت نقش بانوان در مقابله با جریانات تکفیری و افراط گرایی + تصویر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زنان بلوچ از زابل، همایش مقام و منزلت بانوان سیستانی با محوريت نقش بانوان در مقابله با جریانات تکفیری و افراط گرایی صبح امروز 30 دی ماه 98 ، با حضور سردار آبسالان فرمانده ...
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۰:۰۴
کارگاه آموزشی توانمندسازی بانوان بلوچ در شهرستان ایرانشهر برگزار گردید
توانمندسازی زنان بلوچ از جمله مؤلفه‌های مهم در توسعه پایدار است. برخی از زنان بلوچ قربانیان اصلی در مواردی چون فقر، خشونت، عدم برخورداری از تغذیه، بهداشت مناسب هستند، از این رو توجه به بهبود موقعیت ا...
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۴
اقدام زیبای اساتید دانشگاه آزاد نیکشهر
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی زنان بلوچ از نیکشهر، تمامی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی نیکشهر یک روز حقوق خود را برای کمک به سیل زدگان اختصاص دادند و تعدادی از اساتید حق التدریس نیز کل حق الزحمه ت...
۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۷:۳۰
حملات جنگنده‌های ائتلاف سعودی به صنعا و صعده
منابع یمنی از حمله مجدد جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی به مناطقی در استان‌های صنعا، صعده و الجوف خبر دادند.
۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۷:۲۷
آکسفام: میلیاردرها ثروتمندتر از ۶۰ درصد جمعیت جهان هستند
سازمان خیریه بین‌المللی آکسفام در گزارشی در خصوص توزیع ناعادلانه ثروت در جهان اعلام کرد، در یک دهه گذشته تعداد میلیاردرهای جهان دو برابر شده و ثروت این میلیاردرها از ثروت ۶۰ درصد جمعیت جهان بیشتر شده ...
۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۷:۲۰
عقب‌نشینی معترضان لبنانی از محل درگیری با نیروهای امنیتی/ ۱۴۵ زخمی در شب دوم اعتراضات
معترضان لبنانی پس از حدود پنج ساعت درگیری با نیروهای ضد شورش و مجروح شدن ده‌ها تن در نهایت ناگزیر به عقب‌نشینی از محل درگیری در مقابل ورودی پارلمان کشورشان شدند.
۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۶:۴۳
نوجوان و ارتباط با اعضای خانواده
هنگامی که کودکی پای به دوره نوجوانی می گذارد یکی پس از دیگری بندهای وابستگی به خانواده را جدا می سازد و تفاوت فاحشی میان نسل خود و نسل والدینش می بیند که چنانچه اختلاف سنی بین والدین و فرزندان بیشتر ...